Buketpoyraz Kızlar oğlum 3.ayından beri bazen 9 günde bazen 4 günde kaka yapıyor suanda tam4 gündür kaka yapmıyor yapınca da yumuşak kıvamlı oluyor acaba bu normal mi sadece anne sütü alıyor . Et yapıyor o yüzden kaka yapmıyordur diyenler de var ne düşünüyorsunuz?
Badehandeyldz Buketpoyraz bende sadece emzirdim kızımı hergün yapardı ama kiloluydu bence kilo yapmasıyla alakası olmayabilir bi doktora sorun
Latiko Buketpoyraz kızımda aynıydı 9 günde bi yapardı dr normal diyodu banada herkes sütün yarıyo diyodu 😅😅
Alv Her bebeğin bağırsak çalışma hızı farklıdır. Kilo alımı normalse, aşırı kusma yoksa günde 5 kere de normal, haftada 1 kez de…