Ben kızımı 5 buçuk aylikti az az koyuyordum şuan 6 aylık istediği kadar biniyor, yani zararlı olabilir evet ama zamanında bizde binmişiz eşim de gayet kullanmış hiç bı sıkıntı olmamış yani bu kadar da abartmaya gerek yok diye düşünüyorum kendi düşüncem herkesin fikrine saygım var