Ben dogdu dogalı cıkarım 4. Gunden beri yani ilk hastabe kontrolunden itibaren hep cıktım emzirme onlugü kullandim nerde olursam olayım onlugum hayat kurtariciydi gayette rahat ettim bebek arabam vardı zaten uyuyordu dısariyi cok sevdigi icin eve girince uyaniyordu oglusum 😌