Merhaba kızlar bebeğimin burnu yaklaşık 2 haftadır tıkalı, doktora götürdüm zaditen kullanmamızı istedi 4 gün. (5 aylık bebeğim) Onu kullandım ama hala aynı. Evde serum veriyorum burnunu 5 ml iki burna paylaştırıyorum sonra ters çevirip sırtına vurup çekiyorum burnunu ama hala aynı hala. Hiç bi doktor bunu kendisi yapmıyomu, farklı yöntemleri yokmu yada başına gelen ve doktorda çözümünü bulan varmı ? Bebeğim uykularını çok zor uyuyo çok üzülüyorum 😭