Merhaba anneler 💕
Kızım 2 yaş 4 aylık. Memeden kesmeye karar verdim. Dün hiç emzirmedim. Ama bugün göğsüm dolmuş biraz süt akmış kıyafetim falan ıslanmış. Göğsüm de acıyor. Böyle mi olur ya acaba bir de ne yapmam lazım böyle olunca sağmam falan gerekir mi yoksa kendi kendine geçer mi biter mi 🙏