Berra_Sultan bebeğinin sürekli süt emdiğini düşünmüyorum zaten midesi ne kadar ki o kadar emse emin olun kusar. Gazı olabilir emdikçe rahatladığı için sürekli emmek isteyecektir. Siz emzirdikten sonra ağzından memeyi yavaşça çekin ağlasa bile kucağınıza alarak pışpışlayarak gazının çıkmasını sağlayın. Yine dik tutarak Kucağınızda sarılarak dans edebilirsiniz yavaş tempoyla,gazı daha rahat çıkacaktır. Ben o hataya düştüm sürekli meme ağzında uyudu ve şuan 1 yaşına girecek sadece memeyle uyumak istiyor. Siz o hatayı yapmayın