Bebeğim 20 aralıkta doğdu. 30 aralıkta doğması gerekirken sezeryan ile 38+5 de doğdu. Şimdi neyi baza alacağım. Bebeğim aşırı huzursuz mama bile yemiyo yatağa koyup verirsem biberonu içiyor kucakta asla biberon tutmuyor. Sürekli ağlıyor. 20 aralıkta güneşli hafta diyor 30 Aralık olursa fırtınalı. Kafam karıştı