Zumrakarden-14 bebeğim 3 yada 3 buçuk aylıkken geçti. Stres kaynaklı da olabilir bende çok stresliydim o dönemlerde. Yada bilmiyorum sezaryen oldum doğum ondan olabileceğinide düşünüyorum. Çünkü bi kere doktora sormuştum çınlama var neden olabilir diye sezaryen mi oldun demişti a