Motattisemuittur Tetanoz aşısı olduktan sonra bebek emzirilşr mi ?hamileyken sağlık ocağı doğumdan 3 ay sonra iğnen var demişti siz oldunuz mı ?
Asliissoysal Motattisemuittur ben oldum eve gider gitmez üstümü değiştirip elimi yıkayıp hemen emzirdim bı sıkıntı olmadı çok şükür