ozlem_4734 Kızlar bebeğim Burun tıkanıklığı yüzünden memeyi ememiyor burnu tıkalı zor nefes alır gibi okyanus su ile otribebe aspiratör ile çektim ama temizlenmiyor derinden tıkalı ne yapman lazım lütfen bilgisi olan yazsın
Goktugunannesi1234 ozlem_4734 enjektöre serum fizyolojik çekeceksin başı hafif öne eğip bir burnundan sıkacaksin YouTube da ayrıntılı video var. Arkadaki tüm mukusu atiyo hatta ağzından bile balgam cikiyo bizimkinin
Aselimmmmmm ozlem_4734 canım benim de 2,5 aylık bebeğim var aynı seninle şikayetlerim vardı sağlık ocağına gittim 2 tane şurup verdi nezle olmuş doktora sorarak coldmix aldık yakasını damlattım şu an şükür burnu açıldı mışıl mışıl uyuyor😊
Saziyersin ozlem_4734 ılık bir dus aldir ardından serum fizyolojik uygula giydirdikten sonra hemen atiyor
ozlem_4734 Goktugunannesi1234 hangi serum fizyolojik ve enjektör kullanıyorsunuz resim varsa veya markasını tarif eder misiniz benim otribebe ama pek memnun değilim güzel çekmiyor
Goktugunannesi1234 ozlem_4734 hastanede kullanılan serumlardan alın adı serum fizyolojik eczanedn. 2 aydan küçükse 5 ml büyükse 10 mllik enjektör alın bunu yapınca inanın aspiratör ile çekmeye gerek kalmiyo.