Elifimmm21 ya inanır mısınız aynı şeyleri yaşıyoruz 🥺 kızım 7 buçuk aylık.dogdugu günden bugüne gündüz uykuları hep sıkıntılıydı, yarım saat uyur uyanır.gece iyi çok şükür ama gündüz de uyusa,hem o dinlense hem ben dinlensem ev işimi yapabilsem diye gözünün içine bakıyorum 😔 uykuya dalarken çığlık çığlığa ağlıyor ,kucağımda sallayarak uyutuyorum ben.yatakta pışpışlayarak uyutmayi denedim o da olmadı çok ağlıyor o şekilde de.uyku vakti gelipte uyutacagim zaman ayrı bı stres oluyorum.sakin kalmayı da denedim mesela belki benden etkileniyordur diye yok öyle de olmuyor 🥺