Merhabalar bebeğim 4.ayını doldurmak üzere chicconun tek delikli yeni doğan biberonunu kullanıyoruz hala ama kızım çok yoruluyor mamasını bitirene kadar.Biberon kullanan annelerimizin tavsiyesi nedir? 6 ay üzeri olan 4 delikli biberonlardan almak sizce henüz erken mi olur? Sizler ne kullanıyorsunuz? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız🙏🏼