Laren valla yesin de boşver yaa ne zararı bizde bebe biskuvisiyle büyüdük. bende eşime aldırayım bisküvi öyle deneyeyim . bende şimdi azıcık havuç başladım çeyrek elma piştikten sonra üzerine irmik .. yarim çay bardağı kadar yedi. sevineyim mi uzuleyim mi