Mirayasel42 mustelanın setini almıştık şampuanı bizdede kızarıklık yaptı . Doktorumuz bebeğim atopikdermatit olduğunu 6-7 yaşına kadar bu ciltle uğraşacağımızı söyledi ve mustelanın stelatopik serisini kullanmamızı söyledi şampuanını ve losyonunu kullanıyoruz gün içerisinde 5-6 kere losyonu kullanıyordum çok şükür o kuruluk ve kızarıklık azaldı artık sabah uyandığında ve gece uyumadan önce kullanıyoruz sadece . Sizdede böyle bir durum olabilir