10 buçuk aylık oğlum var.Gündüzleri asla biberonla mama içmiyor. Sadece gece uykusunda içiyor. Gündüzleri kaşıkla yediriyorum ek gıdamızı. Ancak hiç iştahlı bir bebek değil.hiç açlığından ağlamıyor yada hiç gördüğü bir tabağa yemek için atılmıyor.sürekli eline oyuncak vererek dikkatini başka bir şey e çekerek karnını doyuruyorum o şekilde ağzını açıyor şükür. . Bi de mesela ne kadar verirsem o kadar yiyor hiç bir zaman biraz daha istiyorum deyip ağlamıyor. Annelik işte bende hep iştahlı olsun istiyorum. Sizce çok mu kuruntu yapıyorum. Önerileriniz var mı😥