Merve18 Kızlar emmediği ıcın sagıp verıyorum sütümde hep olmuyor en fazla günde 150 cc ek mama veriyorum ama bugun çok acaipti huysuzdu ağlıyordu uyumuyordu sabah , ve yarım saate bir mama yemek istyordu neden olabılır
CansuAydemir Merve18 Benim oglumda surekli yemek istiyor ama huysuzlugu gaz sancisindan kaynakli belki sizinde oyle olabilir🧐Ac oldugunu emzik vererek anliyorum artik oyle bir yol izledim kendime bende emzigi kuvvetli tutuyorsa ac oluyor atiyorsa eger gazi var yada uykusu vardir💤💤
CansuAydemir Merve18 Ayrica biberonda onemli ben İlk Nuk marka kolik bebek icin kullanilan biberondan aldim onunla cok hizlica icip yedigi mamadan birsey anlamiyor tekrar istiyordu simdi degistirdim rahat ettik 60cc yetmiyordu artik yetiyor
Ejderhahavva Merve18 kuru dutu 2.5 su bardağı suyla 10 dk kısık ateşte kaynatın ve meyveleriyle birlilte tüketin tadıda çok güzel ilk gün olmadı ama 2.günden itibaren bariz farkı hissediceksiniz hele 3.gün sağmak isticeksiniz.. Umarım benimde bir faydam dokunur
SabahGunesim Merve18 öyle zamanlarda huzursuzluktan yapıyorlar genelde. Gaz sancısını da hafifletmek için emmek istiyor. Sütün olmasa bile göğsüne koy bebişi emerek rahatlatsın kendini. Benimki bazen emerken çıkarıyor gazını. O istedikçe ver memeyi. Gerçekten aç değilse sütün olmasa bile memeni bırakmaz. Sadece tenine ihtiyaç duymuştur
MiU Merve18 Birinci atak 5 haftalıkken oluyor, bizde her büyüme atağında bol bol emip kucak istiyor kızım. Sizinde ondan dolayı olabilir diye düşünüyorum
Zeynepcaglar Merve18 benımde oyleydi meger gazından dolayıymış muhakkak gazdır o Gaz damlası kullanmalısın
Minikbereninannesi Merve18 gazı vardır bebeğinizin. Aç olduğunu düşünüp fazla besleyip kilo aldırma ihtimaliniz yüksek. Benim yaptığım gibi 🥴