Mrvebgra Tera d3 kullanıyordum sanki o bebeği rahatsız ediyor gibi geldi onu verdiğimde sürekli ıkınıyor gazını çok zor yapıyor iki doktora sordum birisi devit3 dedi diğeri multitabs dedi bebeğime sancı gaz yapmayacak ilaç hangisi sizceya da başka marka var mı onu alayım
ssulesevimlii Mrvebgra bize de sağlık ocağı o ilacı vermişti ne zaman onu versem ağlama krizleri geçiriyordu çocuk Ben de Eczaneden devit-3 aldım hiçbir sorun yaşamadım gayet memnunum
NurR Mrvebgra biz d3 kullandık bi sorun yaşamadık sağlık ocağından tera verdiler ama ben kullanmadım onu kullanan herkes sizin gibi şikayette bulunuyor d3 bitti şimdi wellcare kullanmaya başladık bakalım nasıl gelicek bize
Sibelll Multıtabs kullanıyordum gaz yapmıyor şimdi sağlık ocağının verdiği monovit kullandım gaz yapıyor sürekli ıkınıyor
Anneoluncaanladim Sibelll biz de ayni sekilde. Multi tabs aldim ama cok duzenli verdiğim de söylenemez