karabiberimm Daha önce de açmıştım postu ama kafama takıldı ya oğlum yaklaşık 2 yaşında 20 aylık hesapladım günde 2 litreye yakın su içiyor neden sizce sorun olur mu aşı olurken ebemize sordum vücudundan atıyorsa suyu sorun değil dedi ama onlar da çok bilgili değil sizinde çocuklarınız çok su içiyor mu
Uykusuzzz karabiberimm biberonla mı içiyo? Eğer öyleyse biberonu emzik niyetine kullanıyodur büyük ihtimal. Çok suda böbreklerine zarar verebilir bence bi doktora sorun
Baakpnr- karabiberimm oy kuzum yaaa ciğeri yanmış ❤️🥰🥰🥰 2 lt sorun olablir henüz çok küçük yetişkinlerde bile 2,5 lt 3 lt civarı öneriliyor :) ama doktorunuza sorun yine de sağlıcakla büyütün inşallah ❤️
Deletedmom8453 karabiberimm 23 aylık geçen yarım damacana içmiş tek başına 2 günde…. Aşırı seviyor suyu maşallah
karabiberimm Uykusuzzz biberon la içiyor evet ama başka şey koyunca içmiyor sadece su içiyor biberonu kaldırıyorum görmesin diye bu kez mutfağa gidip damacanayı gösteriyor
karabiberimm Elanur netten baktım genede kafam karıştı ya yarın bi tahlil verecem gene de aklım kalmasın
Elanur karabiberimm içiniz rahat etsin gösterin yine biz de gitmiştik günlük 2 litre su içiyordu çok fazla idrara çıkıyordu. Tahliller temiz çıkmıştı günde 2.5 litreye kadar içmesi normal demişti doktorumuz. Sürekli hareket halinde oldukları için susuyorlarmis hatta yaz mevsiminde bu miktar 2.5 litreyi de bulabilir dedi.
karabiberimm Deletedmom8453 maşallah ama kafam takıldı genede ya yarın bi kan ve idrwr tahlili verecem
Dilaylaa Su içmesi asla sorun değil ya su hayattır , ben üç yaşında kızıma zor zar içiriyorum günde bir litre içtiğinde mutlu oluyorum , susuz kalması büyük sorun olur.
karabiberimm Dilaylaa orası öyle de bu kadar da fazla sanki ne yiyor ki o kadar içsin korktum başka bir sorun mu var diye nette de hekime danışın diyor aklım takıldı
karabiberimm senamiray meyve yiyor ama su istiyor ve çok fazla çiş yapıyor Günde 8 9 kere bez değiştiriyorum vermezsem ağlıyor
karabiberimm Wolverine maşallah ben korktum ya nette bi hastalık adı yazıyor belirtiler de biraz uyuyor korktum Allah korusun içim rahat etsin