Rumeysa28 Kızlar hastalığım yeni bitti akşam yapacaktım ama beklemek istedim ne olur ne olmaz diye şimdi banyo etmem lazım ama bebeğim var sizler bebekle evde yanlızken nasıl banyo ediyorsunuz 🤔🤔
cemre_-34 Rumeysa28 valaha bn akşam alıyorum esim geldikten snra ne olur ne olmaz içim rahat etmiyor haha
Uykusuzzz Rumeysa28 kaç aylık bebeğin. Adetin bi anda öyle kesiliyo mj ki ya. Benm azda olsa akıntı olduğu için tam anlamıyla bi anda kesilmiyo da
2603 Rumeysa28 ben yapamazdım kapıdan çıktığım an ağlamaya başlıyor yemek yemeye mutfağa zor gidiyorum
mycutebaby Rumeysa28 bende çok araştırdım bu konuyu bazen geceleri hiç beklemediğimiz anda bazı anlar gerçekleşebiliyor gecede banyo yapması çok zor olduğundan sabahları erkenden yapıyorum bende bebeği emzirmenin dini açıdan bir sakıncası yok mecburiyetten çünkü ama tabikide en kısa sürede gusül almak gerekiyor
cemre_-34 Rumeysa28 benm regl 6 gün sürer 6 gün de akşamı yıkanır mesela garanti olur tkrr gelir kan gelmz die beklerm öyle yıkanirim ama 1 gün geçtiyse regl sknti bnm o gün biter akşamı alirim
ferlazen Rumeysa28 abdestsız derken canım anlamadım günde 20 kez meme emzirme yapıyorum. Her defasında abdestmı alınması lazım onu anlamadım
Mommysharkdoodoodoodoo Oğlumu uyutup anakucağına bağlar banyonun önüne koyardım 🙄 kapı açık duşakabin kapalı yıkanırdım. Şimdi öğle uykusu uzun uyuyor büyüdüğü için daldıktan 10 dk sonra giriyorum 15 dk yıkanıp çıkıyorum.
Mommysharkdoodoodoodoo Rumeysa28 ama başımdan geçen bir olayı anlatayım oğlumu yıkadım giydirdim uyuttum tam ben girecektim ki bornozla depreme yakalandım 🙄 Allah korusun tabi de eşiniz gelince duş alın bence
kedilibebili Ben giriyorum uyuyunca kısa bi duş alıp çıkıyorum. Uyandığı gibi çok ağlayan bi bebeğim yok şükür uyansada 5 dk idare edebilir çünkü bakınıyor kendi kendine🥰
Gmzsutlu Bebeğim 4 aylık, kendi kendine oynuyorsa 10 dk da girip çıkıyorum, ya da uyuyorsa.. Eşimi beklesem çok geç geliyor işten, zor banyo yaparım.
Rumeysa28 2603 tamam da abdestsiz de çocuğa dokunmak ne kadar doğru olur ki gerçi zorunlu abdestsizlik bu 😄😄😄
Annefasulyesi Rumeysa28 uyutuyorum yanına telsizi koyup diğer telsizi de banyoya alıyorum. Uzun süre kalmamaya dikkat edip hemen çıkıyorum 😊
FistikliLokumum Rumeysa28 valla ben en son mama sandalyesini banyo kapısının önüne koyduk bebisi oturttum eline oyuncak verdim öyle yaptım baska türlü durmuyo uyurken girsem su sesine uyanır cünkü :)