NurayAsel Merhaba kardeşim geçtiğimiz Cumartesi sezeryan oldu şuna dikişlerin altı ve üstü baya kırmızılaşmış daha önce başına gelen var mı normal bi durum mu yoksa hemen doktora gitmesini gerekiyor
Deletedmom090 NurayAsel yani benimde kırmızıydı bi sıkıntı yoktu. Çok yeni ama bence normal iltihabımsı bi sıvı yada su gibi bi sıvı yoksa sıkıntı yoktur
Ecocan NurayAsel batikon vermedilermi sürülsün diye gerci ben sürmemistim biseyde olmamisti doktorunu arayip bi sorun icinizde rahat eder yada bi gösterin riske atmayin acısı agrisi yoksa bisey yoktur muhtemelen ama yinede ihmal etmwyin mikrop falan kapmasin
Prs NurayAsel kanaması iltihap yada sıvı akıntısı yoksa bişey olmaz ama yinede doktoruna kontrole gitsin.. yoksa dikiş yerindeki o çizgi kırmızı oluyor zaten hafif o bölge..
MiU NurayAsel Benimki morarmıştı, hatta simsiyah olmustu morluktan 😩 ama kızarması normal diye düşünüyorum, nede olsa kesildi. İltihap olup olmadığını kontrol edin ama, bu sıcaklarda daha çabuk tahriş olup mikrop kapabilir