Umutarasinannesi Kızlar sofra topluyordum o sırada da oğlumu yürüteçe koydum bi geldim ki ne göreyim gayet düşmeden çıkmış kenarinda eliyle tutunarak ayakta duruyor nasıl şok oldum bi yandan da sevindim düşmedi diye böyle başına gelen varmı
josefsmom Umutarasinannesi ya 11 aylık olacak haftaya çıkmıyor ama nerdeyse yere düşecek kadar eğilip yerdeki şeyi almaya çalışıyor git gide tehlikeli olmaya başladı sizin ufaklık düşmeden nasıl becermiiş onu şaşırdım 😅
O_mer27 Umutarasinannesi Ben yürütec kullanmıyorum ama bizimki kemeri bağlı olduğu halde mama sandalyesi ayağa kalkıyor bıraksan aşağa atar kendini bulaşık makinasına tırmanııp içine giren bi çocuk
Umutarasinannesi Hfzhmf52 6 aydan sonra daha Uygun canım o zaman desteksiz oturtmaya geçiyorlar bebekler
tumaypir Hfzhmf52 şuan çok erken daha onun için ben 7 aylık olduktan sonra yürütece koymuştum gün içinde kısa süreli olarak 8,5 aylık oluncada kaldırdım şuan 9 ay 21 günlüğüz yürüme arkadaşına alıştırmaya çalışıyorum
Umutarasinannesi josefsmom oğlumda böyle eğilip düşecek gibi oluyor du biseyi almaya çalışırken ama bugün de içinden çıkmış gün gün değişiyorlar gerçekten
Umutarasinannesi O_mer27 anlıyorum gerçekten sizi benim oğlumda o kadar var o yüzden bi uyurken rahatım işi gücü bıraktım peşinden koşturuyorum