Arkadaşlar kızımın gece mamasını kesöeye çalışırken uyku düzeni bozuldu. Gece klkıp ağlamalar, uykuya geri dönememeler vs. Bu dönemde açlıktan dolayı böyle yaptığını düşünüyordum ama son 2 gündür mamada versem uykuya dalarken özellikle birden hoplıyıp göbek atma gibi peşine ağlıyor. Uykuya dalamıyor bi türlü. Yeri geliyor bunu oyun gibi yapıp yüzüme bakıp gülüyor ama iki gecedir bi türlü uyuyamıyıp bu hareketi sergileyip ağlıyor. Açlıktan değil onu anladım çünkü mama içip bunları yapıyor bir yeri mi ağrıyor yoksa sürekli bahsedilen o küçük nöbetler gibi bir şey mi düşünmeden edemiyorum. Fikirlerinizi sunarsanız sevinirim