VERA19 0znur Vicco kullandım kızıma ilk adım ayakkabısı olarak. Burda okuduğum yorumlar sonucu almıştım,memnun kaldım. 8 ay kadar kullandık ayağı büyüyünce giyemedi sonra normal Adidas/H&M tarzı ayakkabılara başladık
0znur Deletedmom_109 diğeri de ebebeğin ürettiği ayakkabı, gece yıl çıkarmışlardı sanırım. Hamileydim o zaman baya ovuluyordu. Aklıma takıldı o yüzden
0znur VERA19 peki alırken sitede yazan ölçümü yaparak mi aldiniz numarasını, tam oldu mu? En uzun parmağı ile ayağının birisinden olculuyordu galiba
VERA19 0znur Hiç ölçmedim çünkü vicco bayiliği alan bir çocuk mağazasından aldık Hatay’da. Denettirip ona göre aldım yani🤗