Sevgili anneler, oğlum 2 ay 3 günlük uyku düzenimiz saçma sapan🥺 Bilmiyorum ben mi düzen kuramadım yoksa kendisi mi böyle tercih etti ama gündüz geceye göre daha iyi uyuyor. Gece neredeyse saat başı bazen insaflı olup 2 saatte bir uyanıyor, sadece anne sütü alıyor bu arada. Sabah 5.30’dan sonra alarm kurulmuş gibi bir uyanıyorsa tekrar neredeyse 9’a kadar uyumuyor. Emzir yatır olmuyor hep aynı saatte kaka yapıyor sabah. Gündüz dışarda bebek arabasında uyuyor ama evdeyken yine uykusu bölük bölük. Bu aylarda sizde durumlar nasıl? Nasıldı? Bir de bu meme reddi denen şey nasıl bir şey ve bu ayda olması normal mi? Önceleri 10-15 dk emerdi oğlum şimdi 3-5 dk onu da ya genzine kaçıyor ya diliyle iteklemeye çalışıyor ya da aniden kafasını memeden çekip sonra tekrar almaya çalışıyor falan😞