Kızlar doğum yapalı neredeyse beş ay olacak 40 imdan bir hafta sonra adet oldum ve diğer aylarda düzenli şekilde oldum. Şu son üç gündür kahverengi leke geliyor sizde de doğumdan sonra bu tarz lekelenme oldu mu normal midir yoksa bir hekime görünmek gerekir mi