Tugba06 Bebeğini beyaz gürültü ile uyutanlar ve beyaz gürültüyü Sabaha kadar açık tutanlar.. Kaç aya kadar beyaz gürültü ile uyuttunuz bebeklerinizi?
Adembatu_7 Tugba06 4 aylık olana kadar uyuttum ben bir gün acaba uyur mu diyerek kapattım ve baktım oğlum uyanmadı inanılmaz mutlu oldum 😊
Esrapoyrazali Tugba06 iki aylıkken keşfettim uyutmak istediğimde ağlama krizine giriyor açtıktan Bi süre sonra susup uyuyor iki aylıkken keşfettim beş aylık olcaz hala kullanıyorum
lunamilaa Tugba06 eğer dalmışsa kapatıyorum ama sesi kısınca uyancak gibiyse biraz daha kısık sesle açık bırakıyorum
Nuraydmr Tugba06 2.aydan 5.aya kadsr kullandık. Kapandığında direkt uyanıyordu. Ama sonra bi doktorun açıklamasını okudum buna alıştırdığıma pişman oldum. Uyurken de öğrenen bebeklerin dışarıdaki sesleri duymasını engelliyormus beyaz gürültü. Sesleri blokladığından konuşma sorunu vs olabilirmiş. Neyseki kendi kendine bıraktı 😂
Toprakseyran Tugba06 sabaha kadar açık tutmadım uykuya dalana kadar açmıştım hep. Sanırım 5. Ayda bıraktım öyle hatırlıyorum. Çünkü bir zaman sonra o beyaz gürültü bebeğe sadece gürültü gibi geliyor. Ama ilk 1. Aydan 5. Aya kadar en büyük yardımcım oldu özellikle süpürge sesi
Sumoo Tugba06 bende kullaniyrim 3 aylık bebeğim, uykuya çok zor gecio onu aciyirm pışpışlayarak uyuyyo sonra açık tutuyorum derin uykuya geçtiği zaman alıyorum,yani ilk 45 dk uyudysa kesintisiz tammdr alıyorum artık, derin uykuya geçmesi önemli
beroni Bebeğim 4 aylık, beyaz gürültüyle uyutuyorum, uyuyunca kısıyorum iyice, dalana kadar açık kalıyor yarım saat sonra kapatıyorum. En fazla bir saat tutmuşumdur o da kısık sesle. Vicdan yapıyorum bebeğimin işitmesine zarar verecek diye çekiniyorum.