Merhabalar
Bebeğim 6 ay aşısını olduktan iki üç saat sonra aşırı derecede kusmaya başladı. Öyle ki midesinde bir şey kalmayıp sarı safra gelmeye başladı. Acile gittik ama ne bulantısını durduracak bir şey yapıldı ne de net şundandır dendi. Zor kıyamet idrar verdik, enfeksiyon yok. Benzer bir durum yaşayan oldu mu? Çocuk felci aşısı damla olarak verilmişti, kusunca o da çıktı diye düşünüyorum ama hemen kana karışıyor mudur hemşire vs bilen biri vars ao konuda da aydınlatırsa sevinirim.