Kızlar benim ilk bebeğim. Özene bezeme doğumdan önce beşik yaylı yatak vs aldım beşiğini kurdum ama inanın hiç yatmadı bir ay anca. Hep benimle yatıyor yatak odasındaki yatakta. beşikte hemen uyanıyor yada uyumuyor ağlıyor. Letgoya koydum satilsin diye ama eşim kabul etmiyor ikinciye kullanırız diye. Saklanmalı mı bilemedim. İkinci olursa da yanımda yatiririm diye düşünüyorum yada eski usul ucuz yollu yer beşiği alıp bir kaç ay onda yatiririm diye düşündüm. Tecrübeniz nedir?