Canım annen doktor mu bisey anlayamadimda. Ben 4 aylıkken düşürmüştüm benimki o kadar yüksek deildi ama 3 saat uyutmadık çok agladimi gözlerinde kayma vs oldumu bingildagina bak şişme varmı 3 saat uyutma gözetim altında tut kusması çok önemli dolu dolu kusması varsa götür en yakın hastaneye bize doktorumuz öyle demişti Rabbim korusun tüm bebekleri 🤲