Bebeğimi 23 aylıkken memeden kestim. Azaltarak bıraktırdım şükür. Bıraktıralı 1.5 ay falan oluyor yeni fark ettim göğüslerimin ikisinde de top gibi sertlik oluşmuş ve spor yaparken acıdığını fark ettim. Annemin göğüsünü aldırmıltık ve genetik olduğunu söylediler, benim büyük ihtimal süt birikintisi oldu ama korktum genede. Ne yapmalıyım sağsam mı ve hangi bölüm doktoruna gitmem lazım ilaçla kesilir mi