Günaydın sevgili anneler , dün bebeğimi göz doktoruna götürdük göz muayenesi yaptırın demişti doktorum ilk 6 ay içinde. Gözünde astigmat çıktı , doktor normal sınırlarda gözlük vermeyeceğim 1 yıl sonra kontrole gelin dedi. Düzelir mi zamanla dedim düzelebilir düzelmeyedebilir dedi. Bebeğinde astigmat çıkıp sonrasında düzelen var mı acaba ? Kağıtta -2 +1,75 yazıyordu