Yunus_emre Aydayiz anne sutu almiyor formul sutle besliyordum ek gidaya basladigimizdan beri mama icmiyor agliyor geceleri iskence tam bir iki saaten bir uyanir aciktigi icin ama mama icmiyor uyandirip biseyler izletip oylelikle içiriyoruz bunun baska bi cozumu yokmu cok yiprandim cok yoruldum 🥺
Zeyfur38 Yunus_emre benim oğlum da 5.5 aylık gece iki kere MMa içerdi şimdi asla içmiyor ağlıyor. Gündüz de biraz biberonla kalanını kaşıkla veriyorum. Ek gıdayı fazla mı veriyorsunuz belkı ondandır benim 2 çk alıyor dahası yok istemiyor. Gece beslenmek istemiyorsa vermeyın ek gıdayı ve gün içinde mamayı içiyorsa öyle devam edin keşke benim ki öyle yapsa ama ikisi de red hep
Nilunas Yunus_emre canım bizimde öyle bir dönem oldu ben ek gıdadan sonra hemen veriyordum mamayı öyle içiyordu hele sabahları çay kaşığı ucuyla pekmez veriyorum üstüne lıkır lıkır içiyor mamayı
Yunus_emre Zeyfur38 gece aciktigi icin uyaniuor sanirim oyuzden bide gunduz yemek veridgimde doyana kadar yemiyor cok sıkıntı ediyorum
Yunus_emre Nilunas mesela bugun sadece yogurt verdim oda az ama mamayi dun geceki kadar zor icmedi galiba biraz fazla veriuordum oyuzden oldu
Pandora Dişten kaynaklı olabilir ılık mama diş etlerini ağrıtıyordur, soğuk diş kaşıyıcılarıyla gün içinde rahatlatıp biberonu öyle vermeyi deneyin🙏🏻Tabi başka bir sebebide olabilir bilen arkadaşlar yardımcı olur umarım🐣