Pinar38 Herkese merhabalar. Arkadaşımın oglu Nisanda 4 yaşına girecek. Lc den kıyafet alacagım hangi beden almalıyım sizce. Öyle kılolu bir cocuk değil normal yani kılosu. Oglu bu yaşlarda olanlar hangi beden alıyor lc den
Deletedmom_21 Pinar38 kalıplarına göre bakıp alabilirsin anlarsin yani küçük veya büyük geleceğini bence 6 yas al derim hemen büyüyorlar çünkü
Fun Pinar38 lcw Zara yada mangonun kalıpları gibi değil bana hep bir beden küçük gibi gelir ne alırsam büyük alır anca gelir kızıma. Bence siz de öyle yapın çabuk büyüyorlar zaten en azından uzun süre giymiş olur
Mommysharkdoodoodoodoo Pinar38 4-5 yaş alsanız olur ama onun yerine aynı fiyattan oyuncak alsanız daha makbule geçer çocuk için
efelettin Ben 4-5 yaş alırdım kesin 😬 büyük sevmiyorum çünkü. Oğlum Temmuzda 3 yaşına girecek baharda giyecek mevsimliklerini 2-3 yaş aldım mesela. Ama kışlıklarını 3-4 yaş.
Metehann12 LC.nin kalıpları bı tık geniş oluyo 3 4 yaş alın bejce ben de gelen hediye büyük oldugu zaman sevmiyorum benim yenidoğan oğluma 5 yaş kıyafet getiren vardı 😏 çok beğenmiştim ama 6 sene onu mu bekletcektim giydirmek için 😂