Ealp Kızlar 8. Ay atagindayiz oğlum geceleri hiç uyumuyo resmen sabahliyoruz elimin kolumun canı yok artık çok bitkinimmm 8. Ay ataginda olanınız varmı
Minik_kusummm Ealp ahhh o 8.ayda neler çektim en zorlandigim yiprandigim atakti allah yardımcnz olsun
Rnalna Ealp bizde 8. Ay atağındayız uyku değilde bizim de aşırı bağlılık oldu 2 dk görmeyince deliriyo aşırı huysuz odadaysam bile kucağımda değilse bağırıp ağlıyo 😂 uykuda şöyle sorun öok zor uykuya dalıyo ama napalım gün sayıp beklicez artık
MucizeKalbim Galiba en zoru 8 di . Allah yardımcınız olsun. Bundan sonrası eskisi kadar kolay olmuyo açıkçası büyüyorlar bu atakla