BabyMerttt yeğenim 40 çıktığı gün korona oldu. Onda ateş olmadı ama uyku hali, iştahsızlık oluşmuş. Benim kızım 8 aylıkken oldu (2 ay önce olduk) ateş huysuzluk halsizlik oldu. Boğazınız ağrıyorsa korona olma ihtimaliniz çok yüksek omikron boğaz ağrısı ile kendini belli ediyor. Ağır grip gibi atlatıyorsunuz korkmayın. Bende çok korkuyordum çok şükür atlattık. 3-4 gün ateşi çıktı bebeğimin devamlı ölçtüm, 37,5 gördüğümde şurup verdim.