Tazeanne03 Kızlar bebeğim tam 4 aylık geceleri 3-4 saate bir kalkardı 2 gündür ne olduysa 45 dk 1 saat olmadan kalkıyor neden oldu böyle 😭 çok yoruldum aşırı uykusuzum ya
Yagmuralmila Yusaydef evet geldi telefonlarını acmayanlar tutanak yedi .. komutanın haberi yokmuş .. kendi aralarında bunu yapıyorlarmis .. eşimi çağırdı aranız bozuksa konuşalım dedi..
Ozge251021 Tazeanne03 atak döneminin bitmesine 9 gün var bizde 4 aylığız ve gündüz uykularımı resmen bitti gibi
Tazeanne03 Ozge251021 gündüz uykusu zaten yoktu gece uyurdu şimdi gecede yok zombi gibi dolanıyoruz ortalıkta ben dayanamıyorum uykusuzluğa 4 aylık bebek nasıl dayanıyor bilmiyorum
GizemKuzeyKaran Tazeanne03 4 ay 11 günlük sanırım bu bir haftadir bir dönemim içine girdik büyün benekler uyku gerilemesi yaşıyor bir an önce geçer inşallah.Yarım saatte bir uyanmaktan yoruldum 😔