ikrarana01 Bugün 1 aylık olduk ve her zaman 3 de uyanıp 7 ye kadar memede durmak istiyo aşırı alıştı emmiyor ağzında tutuyor çektiğim zaman ağlamaya başlıyor nasıl bir çözüm bulabilirim yada düzelir mi
Ndrg-12 ikrarana01 biz de öyleyiz. Yenidoğan sorunsalı. Emzik de tutmuyor. Uyumak için beni kullanıyor 😵💫
SGeceC ikrarana01 aynı durumdaydık bütün gün dediğiniz şekilde 1 ay yaşadık dayanamadım artık emzik vermim diye direndim ama baktım olmuyor mecbur emzik alıştırdım ne yalan söylim dünya varmış o günden beri sadece acıktığında veya huzursuzsa memede olmak istiyor ben ancak böyle cozebildim o durumu🌺
Minikanne22 Aynı durumdan muzdaribim , beni emzik niyetine kullanıyor .Bu durumun bir üst leveli yapışık ikizdik ve tüm gün mene de durma isteği