Kızım 2 haftadır heceleri kaka yapmaya başladı. Doğduğundan beri hiç yaşamadığımız bir durumdu. Zamanla geçer diye bekledim ama artık o da bende uykusuzluktan ne yapacağımızı şaşırdık. Gündüz iki defa yapıyor ama çok az yapıyor. Ne yapabilirim ? Kızım 10 aylık bu arada