Merhaba bayanlar bebeğim 4 aylık 2 aydır alerji şurubu kullanıyor tüye toza alerjisi var. Doktora dedim bebeğim benim evimde hiç yatmıyor ama başka evler de yatıyor Benim evim küçük ve eşyalı bir ev doktor alerji bir bebek olduğu İçin o evde yatmaz dedi. Kaynanamlarla altlı üstlü oturuyorum onların dvinde de durmuyor doktor diğer gittiğiniz evler büyük mü dedi evet büyük dedim sizin ev küçük ve çok eşyalı olduğu İçin durmaz o evler de hep mızmızlanır uyuyamaz dedi böyle bir durumu yaşayan duyan var mı acaba lütfen yardım edin