GizemResul_09_02 Merhabalar. Kaç kilosunuz? Kusması var mı? Benim bebeğim 4 ay 3 günlük alerjik ve reflüsü var. Doktoruma sık sık emmek istiyor, emzikte almadığı için daha sık emmek istiyor, 45 dakikada bir emmek istediği oluyor demiştim. Artık beslenme aralarını açmamız gerektiğini hiç değilse 3 saat olmasını tavsiye etmişti. 3 saat yapamasamda 2,5 saat yapmaya özen gösteriyorum. Böyle gece uykuları da daha düzenli oldu.