Bebegim 9 aylık. İki kolunu da öne uzatıp avuclarını sıkıp canavar gibi bagırıyor kızıyor gibi tepki veriyor. Diş döneminde o yuzden mi diyorum ama anormal geldi bana. Hangi bebek böyle yapar ki ? Bu durumu yasayan var mı aranızda ? Cok sinirli agresif bir sekilde davranıyor avuclarını sıkması cabası.