Baldan Durununannesi_ 6.aydayim daha tadimlara bile 2 3 hafta sonra baslicam doktorumuz böyle dedi ayrıca inek sütü ne ve tuza çok şaşırdım bunlar yasak bizde baslasakta 1 yasa kadar
Caglaa Baldan yogurt genellikle inek sütüyle oluyo ya hani. 🤔 Bazen keçi sutu flnda oluyo ama inek sütüyle yogurt serbest normalde.ama evet tuz bende sasrdm.
Durununannesi_ cylnchngr ben daha havuç vermedim. Elma ve armut dediğiniz gibi yapıyor. Şeftalide sorun yok. Muz ise kabız yaptı.
Durununannesi_ busra6161 elma, armudu bizimki de sindiremedi, gazlandı, ağladı. Muz ise kabız yaptı. Bu arada aralarında zaman var. Bir de çok az denedim. Hazır değil daha. Şeftalide sorun olmuyor tek
Caglaa Durununannesi_ anladm ama yinede sen bence kullanma tabi sen bilirsin yine. Tuzsuz salcalar oluyor onlardan kullanabilirsin. Ben mesela onu kullanıyorum çorbasına fln. Yani birazda kendine uyarla ha 6bucuk 7 aylk fln olunca doktora uyarsn baya alışmış olur yemeklere ozaman.
Mervemasal Durununannesi_ bende 4. Ayda başlamak istiyormda ilk meyveyle değil sebzeyle başlanması herektiğini duymuştuö
Asafeymeninannesi Durununannesi_ İnek sütünü 1 yaşına kadar önermiyorlardı sanki 🙄 yada ben mi yanlış biliyorum