Aysenurbs Merhabalar, sallanan kullananlar memnun mu , arada kaldım , normal alıcam ama sallananda uyur mu rahat olur mu aklım kaldı
Yusra34 Aysenurbs Adı üstünde mama sandalyesi 🙄 yemek yerken neden sallansın ki? Ya da mama sandalyesinde neden uyusun? Bebekler mama sandalyesinde sadece yemek yeneceğini biliyorlar bi süre sonra. Kafa karısıklıgına gerek yok bence. En fazla yarım saat oturuyolar zaten. Yer kaplamayan,hafif,temizlenmesi kolay bişey tercih etmelisiniz
Yasela Aysenurbs bende baby plus kullanıyırum memnunun henüz mama sandalyesi olrak kullanmaya başlamdm e bebekte satılıyor 950 tl olmus ben 3 ay önce 200 Tl lık her alısverıse 50 Tl hedıye çeki zamanında aldım 800 Tl idi ozaman bana 600 Tl gelmiş oldu
Aysenurbs Yusra34 teşekkürler yorum için, yemek yerken sabitleyip önüne masa aparatı takılıyor, normal zamanda kullanmak için sallıyorsunuz , yoksa yemek yerken sallamak için değil ☺️
Yusra34 Aysenurbs Ben kızımı ne ana kucagı ne beşik hiç bi yerde sallamadım 😌 ihtiyac duymadım böylesine. Siz bilirsiniz tabi