Minikuzu Hzal emziren anneler üzerinde net sonuç alınamadığı için içeriğinde içilmemesi gerektiğini yazıyor. Bende emzirirken doktora adet gecikmesi nedeniyle gittim aynen bunu söyledi ve korkma iç dedi verdi bende kullandım bi sorun olmadı
Gokturk-10 Hzal Bende emzirirken kullandım ama doktor kontrolünde. 3 hafta oldu hamile değilim tahlillerim normal ama hala adet olmadım. Tam 16 aydır olmuyorum. Bekliyorum bakalım🤷🏼♀️
Gokturk-10 Hzal Hayır olmadı bebeğim erkek ama herkesin vücudu aynu değildir doktor eşliğinde kullanın