Hayırlı geceler anneler ben 3 hafta önce sezeryan doğumum oldu ikinci doğumumdu dikiş yerimde şişlik sertlik vardı bugün doktorumu aradığımda gel bekleme dedi gittiğimde lokal anastezi işe şiş olan bölgeyi kesti iltihaplı bölgeyi akıttı pansuman yaptı daha önce başına böyle bişe gelen var mı 😕