Bebeeeek benim kızım 1100 gr doğdu 900 e kadar indi. Sonra almaya başladı. Biz ileri derece prematüre olduğu için eoprotein,aptamil prematil mama ve anne sütü olarak dewam ediyoruz. Yani takviyesi fazla. Sizin de 50 gün için kilo alımı gayet iyi olmuş. Biz 2 ayda 2 kilo aldık sizin 2 ay dolunca o hesaba denk gelir bence