Ay ne yazık ki bu durum genetik kendimden biliyorum 🤣🤣 şuan kızımın da kulaklar öyle ilk başlarda bandana, şapka falan takmaya çalıştım yok anacım taktırmadı sürekli ağladı çıkarttı falan dedim kızım kendi kaderini kendin yazdın daha da takmadım 1 yaşında düzelen bir tarafı yok yani 🥲🤣