Sarelinagis Mavi_ Dikkat edin sizinde öyledir belki çok sıkıcı bir durum eşimde uykusunda ufak ses duysa korkar sürekli korkuyor adam
Mavi_ Sarelinagis acaba kalple alakalı Olabilir mi arkadaşın dedigi gibi kafein sol kol üzerine yatma diyorsunuz
Sarelinagis mihra_hatice Bencede kalp bende çok oluyor çünkü fark etmesem doktor doktor gezerdim çok korkuyordum 😊
Sarelinagis Mavi_ Kalple alakalı büyük ihtimal kafein ccarpinti yapıyor bende bide hep sol tarafıma yatarım şiddetli hissediliyor oda sanki sallanıyormus hissi veriyor
Mavis34 Sarelinagis pek kahve içen biri değilim çayda kahvaltıda sadece. Sağıma yatarım genelde. Bazen lamba felan titriyor yatak sallanıyor gibi oluyor baya çözemedim nedenini bir doktora sormali
Sarpars Mavi_ 99 depremini yaşadım bu bayağı sürdü gece uyanmalarım tam geçti unuttum hop İzmir depremi . 2 senedir bu böyle geçmedi . Hala duşa evde tek başıma giremem mesela .
Tugba06 Mavi_ ben bir ara cok uykusuzum bebeğim den ötürü o zaman cok oluyordu bana.. Sanki deprem oluyordu.. Hatta eşime soruyordum hayır diyordu.. Cok zor günlerdi benim için cok sukur yasamıyorum artık
Littlebird Mavi_ o bende de oluyor ya İzmir depremi olduğunda 20 günlüktü kızım hala onun etkisi olduğunu düşünüyorum oturduğum yerde bile sallanıyorum sanıyorum
manquer Ben izmir depremini misafirlikteyken yaşamıştım o günden beri bendede öyle bir panik var. Galiba fobi oluştu