Nehir_deniz Bebegim 6 aylik olacak 2 aylıktan beri mama reddi yaşıyoruz. Sadece uykuda icirebiliyorum oda zorla.. bi kacgundur onuda yapamıyorum ne yapabilirim lütfen yardım edin…
Nehir_deniz Pinar0053 onuda denedim gece hatta 6 saat aç kaliyor ama yine aynı mamayi agzina koyunca hemen kafayi çeviriyor
Nehir_deniz Pinar0053 aptamil.kullaniyorum bebelac denedim hip ve sma denedim hiç agzina almadı aptamil uyurken icirebiliyodum artık onuda kesti
Nehir_deniz Birbebekkkbircicek aynı şekilde benim ki de öyle düzelir gecer doye ümit ettim ama yok düzelecek gibi değil
Nehir_deniz Birbebekkkbircicek yok diliyle itiyor bende zorlamiyorum mama gibi olmasın sonumuz diye bi cocuk nasıl aç yaşar anlamıyorum hiç mi açıkmaz kafayi yicem
Birbebekkkbircicek Nehir_deniz aynen öyle canım vallahı şaşırılacak bişey. Ben de uykuda veriyorum sütü falan
Mira2363 Nehir_deniz aynısı bendede var zorla ağzını açmıyor günde 2 defa zar zor 5 8 günlük iştahsız bebekle uğraşmak zor keşke iştahlı olsada her saniye yapsam
Nehir_deniz Mira2363 aynen öyle özellikle çok acikiyor surei uyanıyor diyenlere çok özeniyorum keşke benim ki öyle olsa da ben hic uyumasam.razıyım