Ben aptamil mama kullandım çocuğumun bagırsak düzenini bozdu ve aşırı gaz yaptı sonrasında sma comfort kullandım ki hala kullanıyorum çocuğum 18 aylık aşırı memnunum resmen gaz problemimiz ortadan kalktı ve kolik bir bebekti aşırı memnunum kesinlikle tavsiye ederim sma comfort